Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator problem (kunniga titta hit)

Postat av Neno den 29 Oktober 2010, 11:54
20 kommentarer · 105 träffar
Tjenare fragbitare, jag köpte min dator för cirka 1 år sedan för 7k på media market i umeå och den senaste tiden har den börjat dö för absolut ingen anledning.

Den dör helt spontan, den kan fungera flera dygn irad eller bara några timmar irad, men i värsta fall så dör den flera gånger inom loppet av 30 minuter.

I förrgår dog den 4 gånger på 30 minuter och jag tror verkligen inte att det är på grund av överbelastning pgr av att den dog då jag bara hade startat igång cs+ventrilo.

Har tankat hem Speedfan för att se så att det är inte så att den överhettas, vilket det heller inte verkar vara för datorn håller sig stadigt mellan 30-45 grader varm, i vissa extrema fall så är den uppe i 50 men aldrig över.

Jag har öppnat sidan av chassit för att vara extra säker, men likförbannat dör den. Vad kan felet vara ?

OBS!!! Innan den dör så hackar typ den ihop 2 gånger, tänk er att en fläkt tex hackar fast och startar två gånger, sen dör den.
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..