Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fråga ang. snus

Postat av kasperadept den 28 Oktober 2010, 14:48
26 kommentarer · 4 128 träffar
Tjo snusbitare! (score LOL)

Okej. Ska berätta en liten kort story innan frågorna.

Igår när jag tog en snus så ville flickvännen kolla under läppen. Fråga inte varför.. Eller okej, fråga om ni vill va dryga. Hur som helst, när hon kolla så sa hon att det såg dött ut. Drog till spegeln och kolla läget under läppen. Och FYFAN, tandköttet har näst intill frätt bort in till tandroten där uppe. Tandroten "lyser" alltså IGENOM tandköttet, rätt fet varning på att det inte är så mycket kött kvar där. Visst var det väntat, men trodde inte det skulle gå så snabbt, har bara snusat i säg, 5-6 år. Det ser helt jävla vidrigt ut iallafall.. Fick en smärre chock faktiskt.

Nu till frågan (då jag får panik såfort jag drar in en snus nu för jag är rädd att det ska gå åt helvete med tandköttet haha)..;

Snusar både lös och white. Men undrar om orginal-snusarna såsom General orginal etc fräter mindre än white? Eftersom påsen är blöt osv.. Kanske är idiot men vafan, värt att höra med er.

ehm.. grubbla över något annat men glömde bort vad det var.. Drar en edit om mina ynka hjärnceller får fram den andra..

Tacksam för seriösa svar..

Sluta snusa?

78 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..