Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver en ny praktikplats fort som fan.

Postat av Låst konto 146056 den 27 Oktober 2010, 10:29
91 kommentarer · 390 träffar
Tjenare, går på en it skola och har praktik nu i två veckor dvs har redan varit ute 2 dagar ..

Fick praktik på ett It nät företag och tydligen hade dom ett stort projekt tillsammans med något annat polack företag så vi är i en Lagerlokal och gör iordning skåp med odf'er

Det är jag och en klasskompis där samt en nyanställd i 20 - 25 års åldern som jämt snackar på att jag borde visa framfötterna så det ser bra ut ..

Och först började vi med 1 skåp tsm jag och klasskompisen men det var inte bra utan vi ska "lära oss" / "Jobba fortare!" ..
men det säger dom såklart inte utan gör det fult

går upp 05 och börjar 07 så tar en stund dit
samt slutar 16 , + 1 h lunchrast 11-12
Dock är det rätt jobbigt när man ska stå i en lagerlokal hela dagarna och pilla med samma burkar i 2 veckor

Han vi är med säger som sagt att jag borde visa framfötterna så att jag kan komma med ut på "fältet" och sätta in fiberskåpen typ

Men tror på fullaste allvar aldrig att dom skulle låta 2 praktikanter följa med polackerna ut och sätta in skåpen ..

Försöker nu hitta en praktikplats men då många redan har ofta 3 praktikanter så är det som sagt svårt..

Vet någon något bra IT jobb man kan söka på nära Nordstan göteborg/ kållered

Tackar på förhand! hoppas alla har det chill ..
Längtar till skolan-.-

91 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 91 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..