Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

RIP Blip.se!

Postat av irlsoldat den 26 Oktober 2010, 19:56
164 kommentarer · 3 512 träffar
Ja, blip.se lägger ner vid årsskiftet,

Synd tycker jag då jag har haft många trevliga spelstunder på denna sida när jag var mindre,

Minns speciellt robotwars, där man byggde sin egna robot och slogs mot andra.

"Vi måste tyvärr meddela att Blip.se och Blipville.se läggs ned från och med årsskiftet 2010/11.

Vi har under flera år drivit spelcommunityt Blip.se och den virtuella världen Blipville, våra sajter har varit mycket uppskattade av er, våra engagerade användare.

Dessvärre har TV4 inte lyckats få långsiktig ekonomi i Blip och Blipville, utan har brottats med bristande lönsamhet under en längre tid. TV4 kan, som kommersiellt bolag, inte driva sajter, tjänster och verksamheter som går med förlust. Det är naturligtvis tråkigt både för oss på redaktionen och för er användare, en stor förlust av två sajter som varit en samlingspunkt för vänner och spelsugna under många års tid.

Varför läggs Blip och Blipville ned?
Tyvärr har TV4 inte lyckats få långsiktig ekonomi i sajterna, utan har brottats med bristande lönsamhet under en längre tid. Det känns jättetråkigt, inte minst för oss som arbetar med sajten dagligen, att detta sker. "

Vad kommer du minnas blip för?
Föregående tråd
Nästa tråd

164 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 164 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..