Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min syster har blivit hotad till livet.

Postat av Gevaliautanrost den 25 Oktober 2010, 18:05
99 kommentarer · 281 träffar
Tjena fragbite, för några dagar sedan gjorde jag en tråd som beskrev att jag har trampat snett i livet. Att det är svårt som fan att bryta denna ''trend'' att jag super mycket och folk vill skada mig osv.
Här är tråden: http://www.fragbite.se/?thread ID=952064&commentAction=bookma rk

Men nu har den här skiten gått överstyr, som jag skrev i andra tråden så hade jag slagit en kille så han hamnade på sjukhus. Den killen har invandrarbakgrund och vi kan kalla honom Hassan, inte därför jag slog ner honom dock. I några dagar har hans polare/kusiner osv börjat ringa till min mobil och mordhotat mig. Det är väl lugnt så länge dem bara hotar mig, men idag så var min lillasyster tvungen att hämtas tidigare från skolan (hon går i trean) då några utav Hassans småbröder börjat riva av henne kläderna och hota henne till livet. Ungdjävlarna går i femman eller något, men nu för några minuter sedan så fick jag ett samtal av någon utav Hassans småbröder/släktingar. Han sa att han tyckte att min syster var sexig och kallade henne en massa jävla saker, han sa också att om jag kaxar med dem igen så kommer dem slå sönder och våldta henne.

Hassan ligger fortfarande kvar på sjukhuset och tror att hans småbröder har börjat hålla på med min syrra för att hämnas på mig. Jag är så jävla förbannad just nu, ingen jävel vill att det här ska hända ens lillasyster. Vill seriöst sparka in pannbenet på hans jävla snorungar till bröder, men dem är för små för att jag ska kunna slå ner dem utan att förlora all respekt som folk har för mig.

Ville mest bara skriva av mig lite, eftersom ni på fragbite är så jävla bra psykologer. Men även att jag skulle uppskatta svar genom PM eller kommentarer av folk som varit i en liknande situation som jag är i nu. Tack.
Föregående tråd
Nästa tråd

99 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 99 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..