Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Avstängd Från skolan

Postat av Kevlarkatten den 25 Oktober 2010, 17:59
40 kommentarer · 423 träffar
Tja,

Måste verkligen få skriva av mig.

Det är nämligen så att i fredags så hitta mina kompisar en skit cooooool kepa! Som genast blev ett bild objektiv!

http://kladpiraten.se/catalog/ images/h05_tuxer_keps_HILLTOP_ jagargron.jpg

Ungefär en sån där.

I alla fall, idag i skolan så hittade vi den igen å jag skulle genast göra mig lustig gå å sätta den på en "mobbad klasskompis" å sa åhh vi har kissat i kepan som ett skämt, vilket han borde förstå.

Han satt vid ett bord å spela kort med ett par andra klasskompisar med vatten å sådant på bordet. Cirka 2 minuter senare så börjar dom banka på bordet så att glaset råkar välta ner i hans knä ( samma kille ) å jag var inte i närheten av det bordet heller, men får ändå skulden för det senare i samtalet med massa lärare och en grej med att dra luvan över huvudet på honom vilket jag gjorde max 1 gång ca, är inte så bra på det så inte värt å göra det.

Jag pratade med lärarna å redde ut det så bra som möjligt å jag trodde att det gick bra.

Senare när jag kommer hem så får farsan rå damp å säger att jag inte är välkommen till skolan pga denna incident. Kan till och med säga att jag har blivit orättvist behandlad ett bra tag av min SO lärare, då jag fått IG fast jag har skrivit bättre på alla prov och gjort bra ifrån mig i andra grupparbeten.

Våran SO lärare sa själv för ca 2 veckor sedan att han inte gillade folk som inte gör som han säger. Vilket kan vara ett tecken på att han inte tycker om mig dvs. Och redan i 7an så pratade jag om att jag inte kunde jobba i samma "grupp"

som vissa andra killar å lärarna gick med på det etc. Nu i 9an så får jag självklart jobba med dem.

Någon som snälla kan berätta för mig. Kan dem göra så här mot mig? Kan även säga att flera killar i min klass blev också avstängda från skolan.

I värsta fall kommer jag få byta klass/skola för ingenting jag liksom har gjort?

Klaga på stavfel om ni vill, kommer säkerligen notera era namn på mitt collage block här bredvid mig för att bry mig lite till.

För er som undrar så går jag i 9:an !

Uppskattar hjälp!!!!!"

cp lärare?

61 personer har röstat

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..