Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Partition borta, windows 7

Postat av whatisuname den 23 Oktober 2010, 18:23
3 kommentarer · 587 träffar
Tja fragbite!

Igår fick jag tillbaka min dator från lagning. O där bytte jag moderkort från Biostar till ASUS. Datorn funkar väl, som den ska osv osv. Men finns ett problem. Jag hade XP innan, och igår installerade jag Windows 7 över XP. Och jag installerade windows 7 på Windowshårddisken (där windows32-filerna finns). Och denna hårddisk har jag delat upp i 2 partitioner, båda på 350 gb.

Och nu är det så att den partitionen där jag INTE installera windows 7 på är borta.... Jag har använt program som EASUS Partition recovery, osv. Men när jag söker står den partitionen som är borta som *: istället för t.ex D:. Och sen står den som Existing på status. Men jag kan inte hitta partitionen någonstans. Hur gör jag för att hitta tillbaka denna partitionen? Behöver den eftersom har massa serier och dylikt på den.

Diskussion; Vad är bäst? windows 7 eller windows xp?

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..