Hej jag heter arne, är 19 år och jag behöver seriös hjälp. Det är så här att jag är ca 175~ cm lång och väger långt över det normala(kan nämna att det är över 130 så).
Jag har bestämt mig för att bli smal. Har läst en del på fragbite och vad jag sett så verkar det vara bra att börja gymma. Har även funderat på att söka till biggest loser men det skulle bara kännas fel :/
Problemet är att varje gång jag lyckas gå ner i vikt blir jag glad och belönar mig själv genom choklad och godis. Snälla fragbite, hjälp en ung och alldeles för tung kille!
Diskussion: Gillar du ketchup?
Dessutom heter du inte arne ofc. Simon Haag
du väger över 130kg nu och vill bli smal right?
fettsug och ta pics ftw!
Vänd dig till www.kolozzeum.com/forum och gör en likadan tråd som du gjorde här så kommer du få så mycket mer och bättre hjälp. Det är ett forum som endast handlar om träning/def/nyttig mat som e bra för träning etc
Gå ex. 1-2 timmar per dag, träna på gym ex. bränn så mycket du kan och ät inte mat med för mycket kalorier i. Kolla upp vad du äter idag ungeför. Kan du räkna här. http://www.kaloriraknaren.se /
Bara välj maträtt ex. så sköter den allt annat och räknar ut vad du fått i dig i kalorier. Om vi säger att du har ätit runt 3000 kalorier innan, så ska du röra på dig varje dag och minska i iallafall 500 kalorier.
Ge aldrig upp! Tänk på att de som är större har lättare att gå ner i vikt.