1
Jag nickar ST!CK och ..
Postat av bengtdenstore den 21 Oktober 2010, 22:18
64 kommentarer · 155 träffar
Jag blir mobbad i skolan och jag hatar att fragbite alltid tar bort mina trådar utan att ge mig en bra förklaring. Skrev en tråd för några dagar sen om vad ni tyckte jag skulle göra för att bli ''populär'' ; igen. Efter ganska många bra kommentarer och så tar fragbite bort tråden, fast att den var seriös och hade en bra diskussion.
Men nu till själva tråden, vilken kampsport är bäst att lära sig för att kunna försvara sig i ett riktigt slagsmål? För jag blir både fysiskt och psykiskt misshandlad nästan varje dag och har nu bestämt mig att börja käfta i mot. Men vill lära mig någon kampsport först, så ge gärna förslag på en bra kampsport som man kan bruka i ett riktigt slagsmål.
Men nu till själva tråden, vilken kampsport är bäst att lära sig för att kunna försvara sig i ett riktigt slagsmål? För jag blir både fysiskt och psykiskt misshandlad nästan varje dag och har nu bestämt mig att börja käfta i mot. Men vill lära mig någon kampsport först, så ge gärna förslag på en bra kampsport som man kan bruka i ett riktigt slagsmål.