Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med b-rud!

Postat av sapass den 19 Oktober 2010, 22:27
18 kommentarer · 95 träffar
Tjenare Fragbite!

Är så här va att jag har kommit i kontakt med en brud via facebook och vi snackar en del(hon som tog kontakt genom att gilla min profilbild och skriva i chatten) men saken är den att hon verkar antingen spela svårfångad eller bara vara almänt tråkig eventuellet inte bry sig.

vet inte hur jag ska spela mina kort. ska jag vara på? eller ska jag avvakta lite och se vad som händer?
Tidig update: fått lite smått med tips, tack för dom! det verkar vara folk som tycker olika här. . vissa tycker jag ska köra andra tycker att jag ska avvakta. .för er info så tog jag det lugnt, såg henne i skolan och lite sånt. hon smsar, smsar tillbaka osv. känner att det är jävligt svårt att inte ta kontakt om hon t.ex är online på msn och inte skrivet något. Men avvaktar än så länge.

och jo hon verkar lite tråkig i och med att hon inte skriver extremt roligt.. får se hur det går, kommer med update!

i övrigt kan ni ge lite tips om hur jag ska göra osv :)

Tack på förhand

eder ZtyV
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..