Skolkade - Mötte rektorn!!!!!
Ok, jag var lite dum å så. Drog ifrån skolan idag bara orkade inte... hade haft en för jävlig dag tycker jag. Började med att hon jag gillar sa att jag var äcklig utan orsak :S
aja sen så fick jag inte vara i samma lag som jonte på idrotten så förlorade såklart. Sen drog jag ner på stan istället, tänkte kolla in lite nya ps3-spel... ska nog skaffa nåt riktigt våldsamt så man kan ta ut sina aggressioner lite lättare :P aja no money no funny.
men sen när jag drog därifrån så mötte jag rektorn på stan!!! han ropade efter mig, mjo, har varit på samtal förut och riskerar nu att bli avstängd helt från skolan...
jag låtsades såklart inte höra utan skyndade mig därifrån och lyckades undkomma.. gissar på att det blir bra nog drygt med samtal å grejer imorgon. vad ska jag säga? att jag var upprörd över mina dåliga kompisar? eller ska jag ljuga ihop nåt om ett bråskande tandläkarbesök lr nå?
EDIT: Ok, skolkade idag men va å titta på jontes simhoppsträning iaf :P fröken hade frågat om han visste var jag var men jonte sa att han trodde att jag hade åkt in i fängelse så nu har jag en ursäkt iaf :) jonte är förjävla bra ibland :) ska nog vänta nån dag till med att gå till skolan igen för säkerhets skull :P
Sen varför måste du ha en diskussion om Megan Fox? Räcker det inte med att diskutera datorväskor?
OnT:
Ta en ICA-påse.
EDIT: Köp nån sportbag- eller hockeytrunksliknande väska, borde väl fungera ypperligt för att transportera alla dina datorrelaterade prylar.