Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

problem med ny dator!

Postat av ante9423 den 18 Oktober 2010, 20:48
5 kommentarer · 173 träffar
Tjena, har haft min dator sen förr måndagen. Alltså en vecka prick. Nu idag satte jag på den när jag kom hem, allt funkade, sen gick jag på träningen och lät den stå i vänteläge sålänge. Se nu satte jag mig vid den igen och efter en liten stund frös den. Alltså gick inte att trycka på någonting eller röra musen. Så fick stänga av den på knappen. Sen när jag startar den igen händer samma sak när den laddar windows 7. Jag har köpt den från inet och dom har också byggt den åt mig så är väldigt förvånad och besviken eftersom jag hade exakt samma problem med min gamla och köpte en ny pga av det.

Mina specs:
ASRock P55 Extreme DDR3
Viewsonic 22" TFT VX2268wm 120Hz
1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ
Corsair 4GB (2x2048MB) 1600MHz XMS3
Intel Core i5 760, 2.8GHz
Cooler Master Hyper 212 Plus
Microsoft SideWinder X4
Corsair TX 650W 80+
Samsung SH-S223C 22X DL Svart
Byggnation av dator med valfria delar
Cooler Master 690 II Advanced
Sparkle GeForce GTX 470 1280MB

Så jag ska nu självklart ringa till inet och kolla med dom fast det dröjer ju tills imon. Så nu frågar jag er, kan detta vara något jag kan lösa? Ngt mjukvarubaserat? Är inte high på datorer men kan nog fatta en del om ni förklarar. Jag har windows 7 ultimate 65 bit med.

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..