Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Novell: Memoryloss

Postat av Wife McKitchenknife den 17 Oktober 2010, 15:10
1 kommentarer · 150 träffar
Tjokatt,
nu är det så att jag har fått i uppgift att skriva en novell. Inte för att jag vanligtvis inte klarar av mina skoluppgifter, men jag har fastnat och skulle behöva lite hjälp.
Jag har bestämt mig att skriva om en kille som vaknar upp och inte minns någonting, originellt, men however vet jag inte direkt hur jag ska skriva fortsättningen på handlingen.
Ska någon hitta honom och hjälpa honom återfå minnet? Ska han vakna upp i någon väldigt absurd situation(troll inc), eller ska han vakna upp med en mille i stulna cash, aah.. finns en hel del sätt man kan vakna upp.
Så, om ni sett någon serie/film om detta eller bara fick någon kul idé som ni vill dela med er av får ni gärna göra det.
OBS; Efter att skrivit denna tråd så kom jag på att det kanske kan bli en rolig diskussion istället för en läxtråd.

ty,

Svarar ni seriöst på FragB-frågor?

5 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..