1
Klamydia + sex
Postat av vonberenholt den 16 Oktober 2010, 23:32
62 kommentarer · 214 träffar
Tjaaa FB
UPPDATE: många verkar ha missat en viktig del:
#9: du har helt rätt :) Klamydian fanns där redan innan vi blev tsm, (hon hade det innan, men visste inget föräns hon fick göra ett spontan-test) :) tack för att du var såpass seriös trots att just en tråd som denna kan dra åt sig mycket oseriösa kommentarer :) jag tror helt enkelt att vi får vänta :)
Jag och min flickvän har båda Klamydia, (smittat varandra) - vi var på UngdomsMottagningen och så... då snackade tanten där om att vi inte skulle ha någon sexuell kontakt på ca 7-10 dagar... Stämmer detta? (är det så jävla noga?)
folk säger att det är något dom "måste säga, på UM"
och aahh... man vet inte alltid om det ÄR så noga, det dom säger......
VI HÅLLER PÅ ATT DÖÖÖÖ AV ATT INTE FÅ HA SEX!!!
NÅGON SOM VET OM KUREN FÖRSTÖRS HELT, UTAV LITE ORALSEX ELLER VANLIGT SEX???????
vore jääävligt tacksam för lite hjälp :) pösss!
UPPDATE: många verkar ha missat en viktig del:
#9: du har helt rätt :) Klamydian fanns där redan innan vi blev tsm, (hon hade det innan, men visste inget föräns hon fick göra ett spontan-test) :) tack för att du var såpass seriös trots att just en tråd som denna kan dra åt sig mycket oseriösa kommentarer :) jag tror helt enkelt att vi får vänta :)
Jag och min flickvän har båda Klamydia, (smittat varandra) - vi var på UngdomsMottagningen och så... då snackade tanten där om att vi inte skulle ha någon sexuell kontakt på ca 7-10 dagar... Stämmer detta? (är det så jävla noga?)
folk säger att det är något dom "måste säga, på UM"
och aahh... man vet inte alltid om det ÄR så noga, det dom säger......
VI HÅLLER PÅ ATT DÖÖÖÖ AV ATT INTE FÅ HA SEX!!!
NÅGON SOM VET OM KUREN FÖRSTÖRS HELT, UTAV LITE ORALSEX ELLER VANLIGT SEX???????
vore jääävligt tacksam för lite hjälp :) pösss!