Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sluta Rök Veckan!

Postat av Laudwine den 15 Oktober 2010, 20:36
31 kommentarer · 369 träffar
Tänkte ge detta ett försök.

Nästa vecka 17 oktober-24 oktober tänker jag säga till ALLA jag ser röka att dom borde sluta. Jag är så jäääävla less på alla människor som luktar så illa! Det är verkligen vidrigt att röka. Ni som gör det skadar er själva och personerna runt er. Tror inte jag behöver säga mer..

Detta kanske låter lite konstigt. Jag vet från erfarenhet att ni sörlänningar inte kan prata med främlingar. Ifall random person på stan säger nå till er så tänker ni *knäppfan* .. Men iaf

Hela nästa vecka ska ni säga till varenda jäkel ni ser att dom inte borde röka. Finns väl olika sätt att säga det. Låter som att det inte skulle hjälpa någonting. Men tänk er själva att ni går på stan bara random dag och en person kommer fram till sig och säger. Din jacka är ful. Känns det inte lite som att ni vill byta ut jackan då?
Jo..

Börjar nu på söndag!
17 Oktober
Håller på ända tills nästa söndag.

Vill man fortsätta göra det så är det bara att fortsätta. Ifall du röker själv så borde du tänka om!
Säger inte samma sak om snusning eftersom det är en mindre hälsofara än rökning. Men det ska vi inte gå in på.

GLHF

Deltar du?

89 personer har röstat

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..