Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Brännskador på snoppen

Postat av Beargrylls den 9 Oktober 2010, 18:23
44 kommentarer · 6 347 träffar
Hej, som ni ser i rubriken så förstår ni säkert att jag har ett problem. Nu till det som hände, jag ville skoja lite med min flickvän och överraska henne med en sån där "Big sausage pizza" så jag gjorde ett litet hål i mitten och trädde in min redan styva snopp (på grund av tanken). Jag höll ner locket lite så hon inte skulle se men inte för mycket. Så satte jag mig i soffan med pizzan i knät och ropa på henne och komma och äta men när hon gick förbi mig så trycker hon ner locket helt så min snopp hamnar i pizzan och den varma smälta osten fastnar på snoppen så jag skriker rakt ut och flyger upp från soffan och ser hur hon bara kollar på mig med en konstig blick och håller sig för skratt medans hon ser min penis bli slak och jag försöker få bort osten som sitter fast. Kan även tillägga att jag fick en del på ollonet som jävligt ont, därför jag oroar mig.

Så nu sitter jag här med en jävla smärta och undrar vad jag ska göra, pizzerian ligger precis bredvid där jag bor så den var fortfarande ugns varm och har fått blåsor och grejer. Tycker detta är en väldigt pinsam sak att ta upp med någon jag känner eller en person irl över huvud taget därför frågar jag här, vad tycker ni jag ska göra? Ska jag gå till doktorn och låta dom kolla på det eller ska jag bara hoppas på att det blir bra om några dagar utan några konsekvenser?
Föregående tråd
Nästa tråd

44 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 44 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..