Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ännu en tjej relaterad tråd.

Postat av FETSOMFAN den 7 Oktober 2010, 21:14
17 kommentarer · 250 träffar
Tja! Jag är 15 och har nyligen börjat snacka me en tjej. Vi har varit kompisar länge och det märks att vi båda är intresserade av att avancera till ett kärleksförhållande. Så nu behöver jag fragbites expertis angående 2 frågor.

1 Vad borde jag göra? Mest chilla? promenad? bio? hemmafilm? fika? Säg vad du tycker.

EDIT 1: Okej har snackat rätt mycket med henne. Hon gillar mig och jag henne. Jag ska snacka med henne snart om hon vill göra något med mig. Men jag behöver svar på några enkla frågor. Borde jag möta henne som en dejt ellet bara som lite chill typ dra på café etc. Är medveten om att man ofta blir pressad om man har filmkväll hos sig. Sen måste jag ha lite "backup" topics att snacka om. Vill inte sitta tyst å dra en "fint väder idag". Så kom på lite topics och säg om jag borde träffas chill eller mer som en date. Ni bestämmer

2 OM jag gör nåt såsom promenad vad ska jag då snacka om. Oftast är de lite småstelt i början. Jag måste komme på några bra topics som man kan snacka om. sen när konversationen är igång så går det som på räls.

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..