Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

gymma som slappetask!

Postat av rebar!! den 6 Oktober 2010, 19:31
16 kommentarer · 239 träffar
tjo.

Sjukt sugen på att pröva på detta lite..... var sugen på sommarlovet, men man bara sov o skit hela tiden så de kändes inte som man fick tid... Nu har man ju lite rutiner m.m o de skulle kännas gött å börja göra något vettigt efter skolan.

lite problem

1. ta tag i sig själv å börja motivera! (dock sjukt taggad, tänker på att de skulle vara gött att börja ut o springa osv, brukar dock försöka röra på mig lite extra, väljer att gå mer m.m)

2. GÅ TILL GYMMET SJÄLV!! har varit där en gång typ.. kan ingenting. Lättare om man tar med någon polare ?

3. lätta träningspass finns det att hitta på nätet m.m? Kanske bra att börja hemma lite först sen bygga upp?

Mål.

1. få ner vikt

2. känna resultat, gör de lite som när man började lira cs typ, kul period, älskar att utvecklas!!

nuvarande:

190 88-90kg..

så skulle behöva gå ner ett ganska mkt.

TIPS!

kost är nog inga större problem, kan äta i princip vad som helst, så kan lätt gå på någon vidrig mat någon period för att komma igång med träning. Äter vanlig kost och bra varje gång. slarvar inte med målen osv.

men rör mig INGENTING, förutom skolan o sånt. tror jag kan få sjukt fina resultat om jag börjar, för allt ligger verkligen på NOLL! Aldrig sportat eller dylikt innan. Resultat = roligare att hålla på, vilket kan leda till att man får mer motivation? Stämmer det att ungefär en månad händer massa, sen går det trögare och många slutar, tips på att fortsätta och inte lägga av direkt?
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..