Tjeenare grabbar..
Jag har ett problem som jag hoppas någon av er har varit med om eller har någon lösning till.
Joo, det är så att när har Firefox öppet och trycker nästan varsomhelst helst, där det finns text. Förutom på en bild.. Så kommer " | " detta tecknet som blinkar, som det blir när man ska skriva.
Jag undrar ifall nån har varit med om detta förut och kan hjälpa mig!
låter jävligt skumt iaf :S
Ifall ni "har variT" med om detta så är sannolikheten mycket hög att ni också har en lösning till detta.
Chrome är ju mycket enklare att konfigurera eftersom det har allt på samma ställe. Firefox har massvis med menyer vilket kan leda till förvirring, men viktigast av allt så är det bara jobbigt och Firefox utseende är föråldrat och tråkigt. Webbläsaren är seg att starta, visar statusfältet på ett mindre snyggt sätt. Ibland när sidor lästs in så är "Stopp" knappen fortfarande tillgänglig att klicka på (som när en webbsida håller på att läsas in).
Personligen har jag aldrig riktigt gillat Firefox heller för den delen att den inte känns skön att surfa med, varje webbläsare har ju en viss "känsla" eller hur man ska uttrycka det, jämfört med Chrome och Safari.
Kanske sitter i motorn? ;) WebKit ftw!
Sedan kan jag visa ett screenshot på hur jag vill att Chrome ska se ut och sedan kan du få det att fungera, om det nu är så satans enkelt att konfigurera.
Jag har provat på Firefox 4 beta. Vill du att Chrome ska se ut som Firefox 4 och vice versa? I så fall, varför då?
Chrome ser ju perfekt ut. Snacka om att peka finger i onödan! :D
Inte fan har man en webbläsare för att den ser ut som en annan, det är väl minst relevant? Tycker du inte Chrome ser bra ut redan som den är?
Du är förmodligen en av dem som suttit med Firefox från början.