Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

verkstad vägrar betala för fel.

Postat av uent den 5 Oktober 2010, 17:02
4 kommentarer · 62 träffar
Hallå fragbite!

Nu äre så hör för fyra månader sen körde jag sönder bakhjulslagret på min moppe (ohhhyess moppepöjk). Så lämnade jag in bakhjulet på lagning. Men så har dom glömt att sätta in en sak i bakhjulet som gjort att bakhjulslagerna gick sönder igen! Bara två månader efter att jag lämnade in den...

Så åkte in med hjulet igen, och denna gång var BÅDA lagerna sönder. SÅ när dom fixat ville dom att jag skulle betala hela summan igen. Eftersom man har 3 månader garanti på att dom fixat det så ska dom inte ta betalt för att utföra jobbet igen.

Och nu till frågan...

Jag hade tänkt jag skulle ringa till någon sak där man kan prata med några som ska göra att dom betalar. Ohh nej det är inte maffian eller något sådant :D

Asså tror det var något med nemden i slutet(är dock inte säker). Inte en aning, men prata med en annan kille som jobbar på verksdag som sa att man skulle ringa dit. Någon som vet vad det heter?
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..