1
uppdatera ipod touch OS
Postat av liinan den 5 Oktober 2010, 16:33
4 kommentarer · 52 träffar
Sho Fb!
jag har stött på ett problem när jag försöker uppdatera min ipod touch.
jag har inte haft i min ipod i datorn på ett antal månader och jag har programvara 3.1.3. Nu finns version 4.1 uppe att installera men jag är ute efter 4.0 då det inte finns jailbreak till den senaste versionen, iaf inte vad jag hittar. Men när jag installerat itunes på min nya dator säger den att jag skall uppdatera till version 4.1 Jag har letat jättelänge på internet men inte hittat något sätt att installera OS 4.0 istället för 4.1 som datorn vill att jag skall installera.
så nu till frågorna jag behöver få svar på:
finns det någon sätt att installera ett äldre operativsystem än det nyaste till ipod touch? isåfall hur? någon som vet?
finns det något jailbreak till windows för den nya versionen 4.1?
För diskussion: värt att jailbreaka?
Hoppas ni förstår vad jag menar :) / liinan
jag har stött på ett problem när jag försöker uppdatera min ipod touch.
jag har inte haft i min ipod i datorn på ett antal månader och jag har programvara 3.1.3. Nu finns version 4.1 uppe att installera men jag är ute efter 4.0 då det inte finns jailbreak till den senaste versionen, iaf inte vad jag hittar. Men när jag installerat itunes på min nya dator säger den att jag skall uppdatera till version 4.1 Jag har letat jättelänge på internet men inte hittat något sätt att installera OS 4.0 istället för 4.1 som datorn vill att jag skall installera.
så nu till frågorna jag behöver få svar på:
finns det någon sätt att installera ett äldre operativsystem än det nyaste till ipod touch? isåfall hur? någon som vet?
finns det något jailbreak till windows för den nya versionen 4.1?
För diskussion: värt att jailbreaka?
Hoppas ni förstår vad jag menar :) / liinan