Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

För mycket gainer farligt?

Postat av oski_x den 4 Oktober 2010, 20:35
36 kommentarer · 5 466 träffar
Tja flashback!

Jag äter som en häst nu. Rent ut sagt proppar jag i mig mat för att bli fetare. är 1.98 och väger 94 kg vill komma över 105 iaf. Jag tränar 6 ggr i veckan.

Så nu till min fråga. Jag kör den vanliga gainerna serious mass eller vad den heter. Jag tror det är 300 kalorier varje gång man dricker den eller 400. Det står ta cirka 1.5-2dl pulver varje blanding och tar det 2-3 ggr per dag. Efter fika osv.
Idag tex åt jag cirka 9 potatisar (stora) 3 lax bitar (sallad,dipp,morötter), efter det tog jag 4 skopor gainer och jag känner mig fortfarande lite hungers-sugen. jag har tagit drygt 8 skopor idag (bestälde 10kg förra veckan) jag tar mellan 12-15 skopor per dag och jag undrar om det är för mycket och om det är farligt? jag tar alltid gainern efter en måltid så jag äter alltid innan så jag blir hyffsat mätt.

Tror ni jag kan fortsätta med drygt 12-15 skopor per dag? (pengar är inget problem)

bjuder på stavfel! tacksam för hjälp

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..