Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internet HELP!

Postat av TheSilenTWaNkeR den 4 Oktober 2010, 19:04
4 kommentarer · 216 träffar
Som topic lyder, jag behöver hjälp med mitt internet. det blockar ett av mina spel. Allt annat funkar. Spelet som blockas är Killing Floor.

Story till "olyckan": Eftersom jag fick min skoldator så tyckte mamma att det var dags med en ny router så hon ringde till Telia. Desutom så funkade inte de trådlösa för min syster som har sina datorer en vägg från routern. Tillslut så skaffade fick vi den dära saken... Jag installerade den och följde anvisningarna, sen när gick jag in på bredbandskollen.se för att kolla den. Den lovade 7 MB/s och jag ville spela lite. En ny wave skulle just börja då det typ fryslaggade med internet, precis som i cs när man får connection problems. allt stannade. Så jag dissconnectade och försökte på en annan server. Samma sak. Hela tiden. (OBS! Detta var typ 2 månader sen, fortfarande så) Jag har sagt till mamma att hon ska ringa Telia. Hon vägrar. Jag måste ha kundnummer om jag ska göra det själv och mamma vill inte att jag ska göra det.

EDIT 1: Jag fick tag i mammas kundnummer och ringde till dom. Han som hjälpte mig var fett schysst, men det hjälpte inte. jag skapade nya portar med honom över telefon. Så jag vet inte vad jag ska göra.

Så nu Fragbite, jag ber er.

HJÄLP MIG FIXA DETTA!

P.S. Det är en Thomson TG 784.

Tack på FörHand.

/TheSilenTWaNkeR
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..