Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Betala för porr

Postat av korvstroganoff den 3 Oktober 2010, 23:15
9 kommentarer · 266 träffar
Hejsan allihopa!
Under augusti månad så befann jag mig utomlands på praktik. Jag hade varken dator eller internet, med andra ord nada porr. Eftersom att människans starkaste drift är sexualdriften började det så småningom bli påfrestande. Det fanns bara en sak att göra, gå till en butik och köpa en porrtidning (ligga är jag för ful för). Väl medveten om hur förnedrande det var så gick iväg en bit ifrån mitt kvarter till en kiosk kanske 20min från mig. Här kan vi snacka nervositet, fan här skulle man klart och tydligt erkänna för en annan person att man var kåt.
Jag stod vid tidningsdelen och låtsades kolla på serietidningar, men sneglade med blicken mot den mer vuxna delen. När jag blev ensam med killen bakom kassan i butiken så gick jag till verket och tog ner ett paketerbjudande jag kollat in mig på, 3st för £5.99.

Den ganska unga killen bakom kassan såg lite förvånad ut när han såg vad jag kom med till kassan, kanske mest förvånad över varför en person under 50 inte flashar porr över internet. Han frågade om jag vill ha en påse, det ville jag, tyvärr så gav han mig en genomskinlig påse.
Med en diskretion som skulle impat på vilken heroinsmugglare som helst gömde jag tidningarna under min tröja, halvt nerstoppade i byxan under min resa tillbaka till mitt boende.

En veckan sedan återupprepade jag proceduren, med en annan kiosk.

För diskussion:
Finns det någon mer som här som betalat för porr; berätta isf gärna om eran upplevelse. Känns på något sätt ganska långt bort för oss tidiga nittiotalister som vuxit upp med DC++ och stream.

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..