Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En dålig dag..

Postat av eder messias den 30 September 2010, 15:32
18 kommentarer · 218 träffar
Ordspråket "jag vaknade imorse, så var hela dagen förstörd" beskriver min situation. Men jag behöver någon att projektera mina aggressioner över. Köra över psykiskt tills han hamnar på hispan. Äta hans livsglädje med verbala och gestikulerande påhopp.

Jag har några närliggande ställen där jag tänkte att jag kunde jaga mina byten, er uppgift är att välja vilket.:

Pizzerian; kurdernas hem, restaurant, affärslokal och drugstash. Ett minus med detta val är att det kan klassas som hatbrott och rasism, det är bland det värsta brott en svensk kan begå! Pluset är att jag kan inbilla mig att det bara är en Hollywood-rulle och jag bara krigar med mina marinhomies mot onda al Qaida. OBS risk för beväpnat motstånd!

Dagiset; lokal där föräldrar släpper av sina avkommor i händerna på främlingar som med jämna mellanrum släpper ut bastarderna i en liten, begränsad inhängnad (

Erat val

25 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..