Postat av iwwe den 29 September 2010, 10:56 3 kommentarer · 318 träffar
Hallå grabbar o flickor!
På min skola har ettorna fått en bärbar dator, och jag undrar bara hur man kan installera DirectX drivrutinerna på en dator som är under administratörskydd.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#5 Skivan finns i olika storlekar. Värt att nämna att ben ingår inte utan köpes separat. Det kan även vara smart att inte ställa det tyngsta föremålet man äger i mitten av bordet då det ej är massivt trä.
Har själv ett sånt bord och jag får utan problem plats med 2st 24" och det ska tilläggas att jag inte har den största skivan.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Sen gick det sönder, fick inget nytt så daskade försäljaren i ansiktet med min 30slak :>
#3 I isvak..
http://www.ikea.com/se/sv/sear ch/?query=vika+amon
Ska jag komma hem till dig och mäta din skärmar också?
Har själv ett sånt bord och jag får utan problem plats med 2st 24" och det ska tilläggas att jag inte har den största skivan.
Du får plats med kanske 4-5 skärmar