Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Arbetskamraten

Postat av tokful! den 27 September 2010, 21:47
15 kommentarer · 286 träffar
Tjenare fragbite.

Har jobbat 2 år på mitt jobb på onoff, nu är det så att jag har en arbetskamrat som jag inte står ut med längre nu. Antingen är det han eller jag som måste bort.

Mer om personen som jag stör mig på, han drar massa sjukt dryga skämt som jag fan inte står ut med längre. Han tror att han är så rolig hela tiden och är bara så allmänt dryg och jobbig. Ibland när man säger åt han något han ska göra eller att han har missat att göra en sak så får man bara ett sånt jävla drygt svar.

Jag har försökt att vara ifrån han så mycket som möjligt men den människan kommer och pratar med en hela tiden, ibland får man säga att man ska gå ifrån kassan bara för man inte orkar med han.

Så hjälp mig nu fragbite. Har funderat på att göra så han får sparken på något sätt, men jag vet inte hur. Så sugen på att bara ta bort han. Skulle bokstavligt kunna slå ihjäl han om jag fick chansen att göra det ostraffat

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..