Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Orkar inte gå till skolan..

Postat av nYGREN93 den 26 September 2010, 11:46
222 kommentarer · 3 591 träffar
Tja fragbite..

Som alla vet är det skola imorgon, och jag pallar bara inte gå dit eftersom att jag har det väldigt jobbigt i skolan och behöver er hjälp.

Det här kommer att bli lite svårt att förklara och berätta men jag ska försöka så noga jag kan, det är så att allt började med att vi skulle flytta på sommarlovet asså vi flyttade till stockholm när jag innan bodde i Göteborg.

Vi flyttade på grund utav att min pappas jobb blev flyttat till stockholm, och jag hade aldrig varit i huvudstaden förut så jag kände ju ingen men tänkte inte så mycket på det.

Var mest bara ledsen för att flytta ifrån alla kompisar plus att jag skulle börja 7:an nu i höst.

Sen nu i augusti började skolan men jag var sjuk den första veckan så jag missade lite grann, men brydde mig inte så mycket och tänkte att det ska bli spännande och att börja i en ny skola eftersom att jag har gått i samma skola hela mitt liv.

I alla fall så när jag kommer till skolan "första" dagen så märker jag att alla redan har bildat "gäng" så jag kände mig lite utanför, fast det finns en tjej som heter Fanny som brukar vara med mig på rasterna, men tror att det är mest för att hon tycker synd om mig.

Men den första veckan var jag väldigt ensam och gick mest bara runt och kollade på skolan, och självklart stötte jag på 9:orna och dom var väldigt kaxiga och taskiga mot mig men jag försökte att ignorera dom.

Men allt blev värre sen när jag kom och gick i korridoren en dag och skulle till min lektion så ser jag några nior komma mot mig så jag gick upp närmare vägen och hoppas på att dom inte skulle märka mig.

Men självklart såg dom mig och eftersom att det var folktomt i korridorerna så passade dom på att knuffa mig ett par gånger och skratta.

Blev förstås ganska ledsen men gick istället till lektionen och försökte hålla modet uppe, men sen blev det bara ännu värre och nästan varje gång jag såg niorna (en speciell grupp med killar alltså, som jag inte vet vad dom heter) så knuffade dom mig och boxade mig på armen, men det har bara blivit värre och värre ju längre tid det har gått.

Nu dom senaste 2-3 veckorna har det varit riktigt jobbigt, kan berätta dom "top 3" jobbigaste sakerna dom har gjort mot mig

3. Förra veckan så skulle jag gå till min lektion och så var det någon som hejade på mig så vände jag mig och och kollade bort och så helt plötsligt så gick jag in i en utav niorna och då vart han sur och slog ned mina böcker på golvet och skratta sen när jag skulle plocka upp dom så började dom sparka iväg mina böcker och knuffa på mig så jag ramlade hela tiden, och dom kallade mig för tönt, fetto och glösögonorm osv osv.

2. I måndags så var det en helt vanlig dag och jag skulle bara gå på toaletten i skolan, men så mötte jag dom där niorna och jag vände mig om direkt även fast jag var riktigt kiss-nödig och så började dom springa efter mig och skrika massor utav saker.

Sen när dom fick tag på mig så började dom boxa mig i magen och fråga varför jag var så jävla ful och äcklig, och då började tårarna och att rinna, sen blev jag så jävla sur så att jag försökte slå tillbaka men dom är ju typ 20cm längre än mig så det var inte så lätt.

Men jag har för mig att jag fick in ett bra slag innan dom fick fast mig och började boxa mig i magen och sånt och jag var så kissnödig så att jag råkade kissa på mig lite, ni vet när man har börjat så är det svårt att sluta så det slutade med att jag kissade på mig helt och det syntes så klart, och niorna började skratta åt mig och skrek till alla att jag kissade på mig.

1. Den värsta saken dom har gjort mot mig var i fredags efter att jag hade haft idrott så skulle jag duscha och jag är inte så bekväm med min kropp så jag väntade på att alla skulle ha duschat klart och gått, sen gick jag in i duschen och medans hör jag ett ljud från omklädningsrummet och kollar ut lite och ser att det är dom där killarna igen, och dom håller på att ta mina kläder och ryggsäck, sen så går dom in i duschen där jag står och så ser dom mig och så börjar dom att skratta sen tar dom min handduk och går iväg med alla mina saker.

Jag bara står där naken i duschen och vet inte vad jag ska göra, eftersom att jag inte har några vänner och dom tog min mobil och mina kläder så kan jag ju inte göra något.

Det slutade med att jag väntade på nästa klass som skulle ha idrott och var tvungen att sno någons shorts och t-shirt.

Sprang då hem och grät riktigt mycket, var faktiskt riktigt jobbigt för mig och jag vet att det kanske inte låter så farligt men det är 100x värre än va det verkar eftersom att dom brukar spotta på mig och sånt också.. :'(

Om ni undrar varför jag inte har pratat med några vuxna om det är det för att jag börjar nästan gråta varje gång jag pratar om det och om jag tjallar så lär ju niorna bli ännu jobbigare.

snälla hjälp mig fragbite, vad ska jag göra? :(

___EDIT____ Den här veckan har gått ganska bra, niorna har typ inte varit så mycket i skolan för att dom har någon sorts träningsläger eftersom att dom går i idrottklass typ, men jag skippade skolan idag för att Fanny berättade att dom skulle komma tillbaka. Dock har dom prao nästa vecka tror jag :D btw hur berättar man för en tjej att man gillar dom, asså lite mer än en vän, tänkte till fanny asså :$

222 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 222 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..