Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

vad heter filmen?

Postat av fixzen den 23 September 2010, 23:07
7 kommentarer · 242 träffar
Hej, jag skulle göra vilja se en film men jag kommer inte ihåg vad den heter och jag kommer heller inte ihåg så mycket av den men i alla fall, minns jag rätt så är Ashton Kutcher med i filmen som en av huvudpersonerna tillsammans med en tjej, den här tjejen stoppar i alla fall ner en krona i nån spelautomat (typ enarmad bandit) och går sen där ifrån som typ det här är det sista du får av mig, Ashton Kutcher drar då i spaken och går där ifrån tills maskinen börjar låta och han har vunnigt typ 1000 000dollar. efter som att tjejen stoppade i kronan så påstår hon då att det är hon som har vunnit men Ashton Kutcher påstår att han har vunnit. sen vet jag itne riktigt vad som händer men dom måste i alla fall låsas vara gifta i typ en månad för att få dela på pengarna och den som visar sig vara otrogen får då inget av pengarna så dom försöker alltid ställa till det för varandra. sen vet jag inte riktigt vad som händer men dom tjafsar hela tiden och i slutet så friar Ashton Kutcher till den här tjejen men då seriöst en gång till för att han saknar henne. hoppas nån vet vilken film jag menar tack på förhand.

P.S den här "tjejen" kan vara huvudpersonen i knight and day men det är jag dock inte säker på
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..