Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn stängde av sig - startar inte.

Postat av Alphahanne den 22 September 2010, 20:44
14 kommentarer · 182 träffar
God afton Frabite.

Jag satt som vanligt med en kopp kaffe och roade mig med att skriva lite i Microsoft Visual C# 2010 Express när min dator helt plötsligt fick en blue screen. Först fattade jag ingenting, satt säkert och stirrade på skärmen i minst en minut innan jag ens hann reagera. Då skrek jag något i stil med "FÖRBANNADE JÄVLA HORA" medans jag var helt upprörd och darrade som en skrämd kattunge. Jag tänkte "Äsch, får väll skriva om den kod jag inte hade sparat innan blue screenen". Men sen visade det sig att datorn vägrar starta. Försökte på alla möjliga sätt och vis få liv i den men den var stendöd. Jag väntade säkert en timme för att prova igen. Den startar inte nu heller. Då bestämde jag mig för att byta nätagget till min gamla dators nätagg. Den startar inte nu heller... Då kom tårarna. Och ja, jag är seriös när jag säger att jag började lipa för det är fan inte lätt när det är svårt! Mår så jävla piss just nu... har inte ätit något sen i fredags förra veckan , har i princip levt på kaffe, vatten och luft då jag inte har haft pengar att köpa mat.

Min dator:

CPU: Intel i7 930 2,8GHz
GPU: XFX GTX 260 Black edition
Minnen: 6GB 1600MHz Corsair 3channel
Moderkort: ASUS P6T Deluxe
systemdisk: 80GB OCZ
PSU: BZerk 650W
lagringsdisk: 1TB samsung spinpoint
kylning: fläktar överallt!
system: Windows7 ultimate 64bit

Någon som har haft samma problem? Väääldigt tacksam för svar...

Har du känt för att slå sönder din dator nån gång?

43 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..