Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

otrogen pappa

Postat av bobox den 21 September 2010, 23:23
53 kommentarer · 409 träffar
Hej Alla 30slakare.

Det är så här att min mamma har sakt till mig att min pappa har varit otrogen mot henne, men de va för ett tag sen dock.

Men nu igen så berätta en kompis för mamma att hon hade hitta min pappas hotmail på en typ site för män och kvinnor.

och då tog mamma kontakt med pappa på denna site och träffa han. och pappa skulle iväg och "fixa" bilen men istället så skulle han ju träffa en tjej, vilket va mamma nu då.

och pappa undra va mamma gjorde där osv.
pappa vart väl väldigt chockad.. mamma trodde att han inte skulle göra det någon mer gång utan att han fatta att han inte skulle göra de. Mamma fråga också vad som va så dåligt hemma osv..

Men mamma tror att han fortsatte och märker mamma att han har varit otrogen en gång till så skiljer dom sig..

detta vill jag förstå inte att de ska hända...
så jag undrar va fan ska ja göra??

jag vill att mina föräldrar ska vara tillsammans, men dom bråkar jämt sen mamma åkte in och träffa pappa..

Hatar det men...

va ska ja göra jag är 15år och vill ju så klart inte att mina föräldrar ska skiljas..

Detta är ingen myt och ja vill att alla svarar som är seriösa för ja mår skit över detta..

53 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 53 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..