Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejer och Hästar

Postat av domarensvensson den 21 September 2010, 21:06
42 kommentarer · 688 träffar
Nu kanske ni undrar varför jag satte stor bokstav på Hästar. Jag vet faktiskt inte själv varför, det kom av bara farten, ni får ursäkta mig. Jag tänker nu gå vidare, hoppas ni kan göra detsamma.

Tjejer. Jag har träffat ett tiotal tjejer under olika omständigheter under senaste åren. Det jag har haft ögonen uppe efter var väl kanske en eventuell första flickvän. Jag har aldrig haft någon flickvän, och nu när mörkret faller skulle det nog vara dags att inleda den matchen. Problemet då, många av de flickor jag träffar visar sig vara beroende av sin jävla häst. Vad är det för jävla trams, varför gillar de sån kreatur? Jag vill inte ha en flickvän ska behöva springa till stallet hela jävla tiden. Fyfan, luktar skit o grejjer. Nej usch, du ska inte ha någon häst om du ska vara med mig.

Det är fyfan det enda kravet jag har, ska det vara så svårt att hitta en flicka som inte gillar hästar?

Kanske har jag någon konstig dragning till just FmH. FlickorMedHest. Är jag ensam om det i sådant fall? Stör mig lite på det.

Jag börjar känna mig ensam om kvällarna :*( Det är så mörkt och så kallt och ingen vill dela mina rum ... jag är 21 år. Vad ska jag ta mig till ... Är det kanske någon som har en flickvän över som inte har häst? Skriv gärna då vore trevligt..

Har du häst så kan du ge fan i att skriva i tråden vi vill inte ha er här

42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 42 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..