Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spotify syncar inte med mobilen

Postat av Sull den 21 September 2010, 19:01
13 kommentarer · 6 679 träffar
Tjena

Har precis fixat Spotify Premium och tänkte fixa en offlinespellista att dra ner som offline till mobilen. Så jag gjorde en ny spellista i Spotify på datorn och fixade in låtarna jag ville ha, men spellistan syns inte på mitt Spotify i mobilen. På hemsidan står det ju att det ska vara instant sync "Sync as you go

As if by magic, your Spotify Mobile will be perfectly in sync with your computer - any change you make to one will appear immediately on the other. Fear not, no actual magic is used. "

Är det bull? Har provat starta om telefonen, loggat ut från Spotify på datorn, forcerat stopp på Spotify i mobilen, installerat om Spotify på mobilen.

Ser alla mina andra playlists btw, och det är en Androidlur jag har. Jag är connected till Wi-fi och har ställt in att den ska synca när Wi-fi är igång

Finns det något sätt att tvinga fram en sync?
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..