Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker spel! (spelas på lektioner osv)

Postat av kunipeN den 20 September 2010, 22:09
59 kommentarer · 952 träffar
Söker roliga spel att spela på en laptop under lektionstid. Har ingen mus och tänker inte heller ta med mig en mus till skolan. Spelet ska gå att spela utan mus och utan numpad.

Har laddat ner Geometry wars vilket är hyfsat kul. Lite jobbigt att spela med touchpad dock.
Även Plants vs Zombies.
Har även WoW installerat men portarna är blockerade i skolans nätverk så det går inte att spela.

Sitter och spelar Pokémon ibland på en GBA emulator. Men man tvingas använda fusk. Betydligt mycket roligare på gameboy.
Laddade även ner en PS2 emulator men jag får inte ner FF12. Sitter på 25% (3.78gig sammanlagt) och tankar i 60kb/s. Ingen seedar typ..

Jag gillar alla möjliga spel. Laptopen är inte jättebra så kom inte med krävande spel!
Klarar av att spela WoW som max. Men då hackar det relativt mycket i dalaran och 25 man raids på lägsta inställningar (nästan). Men det funkar att spela.

Aja, langa alla tips ni kommer på!
Föregående tråd

59 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 59 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..