Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorkrångel

Postat av Toomz den 19 September 2010, 20:38
10 kommentarer · 220 träffar
Tjenare!

Min dator har fått världens mongoryck efter jag tog den till ett lan, första som hände när jag startade den var att jag fick bluescreen efter bluescreen efter bluescreen, det stog då att det var nå krångel med mina grafikkortsdrivisar så jag installerade om dom och hoppades på det bästa men ingenting förändrades, den var fortfarande helt cp.

Sen så fick jag fryslagg då jag inte ens kunde ta fram aktivitetshanteraren och om jag hade musik på så började det hacka och då var jag tvungen och starta om den.

Och nu så har den fått för sig att skärmen inte ska starta, har kollat grafikkortskablarna och hårddisken har jag kollat så dom sitter fast, har testat bytt plats på ramminnea om det skulle göra nån skillnad och då så funkade den i 2 sekunder, först så kom det vanliga fram kom fram till där det står vad mitt moderkort heter sen så får jag fryslagg igen.

Har fan inte en aning vad som är fel alltså, antar att nåt har pajjat.

Har ett ASUS P5N-D moderkort
Geforce NViDIA Geforce 250

om det hjälper..

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..