Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min lärare är cp.

Postat av Hubbalolnegerhehe den 19 September 2010, 16:10
51 kommentarer · 303 träffar
Hejsan fragbite. Nu när det är valdagar så har vi pratat väldigt mycket om politik på samhällslektionerna samt svensklektionerna med våran lärare som enligt mig är helt jävla blåst.

Under ett par lektioner så diskuterades SD väldigt flitigt och min lärare var då väldigt efterbliven. Vad hon påstår är, att det SD vill är att skicka ut ALLA invandrare, vare sig du är född i Sverige eller inte. Har du utländskt påbrå så är du inte svensk, och hör därmed inte hemma i Sverige och då skickas du någon annanstans. Eftersom jag själv, och många andra i klassen är 17 år (går i 2an) och inte ens har rösträtt så förstår jag inte varför hon står och ljuger om detta.

Jag har läst om Sverigedemokraterna på bl.a deras egen hemsida, tittat på debatter och intervjuer eftersom jag tycker det är väldigt intressant. Men jag har aldrig någonsin hört någonting som stämmer mer det min lärare säger. Jag orkar inte säga emot henne när hon väl maler på i klassrummet om hur rasistiska dom är och när hon jämför Jimmie Åkesson med Hitler osv då man säkerligen riskerar en rasiststämpel av alla väldigt ointelligenta invandrare i klassen samt ett IG av sopläraren.

Läraren är också del utav något parti kommunalt här där jag bor, men vet inte vilket för det vägrade hon säga och jag orkar inte ta reda på det.

Vad borde göras? Ska jag konfrontera henne med vad att berätta för min ignoranta lärare vad SD verkligen står för? Att dom inte vill att Sverige ska anpassa sig efter den muslimska minoriteten, att dom vill begränsa invandringen, inte skicka ut allt som inte tolkas helsvenskt? Vad hade ni gjort?
Föregående tråd
Nästa tråd

51 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 51 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..