1
Lunarst0rm tönt?
Postat av Maister* den 12 Februari 2005, 13:20
12 kommentarer · 104 träffar
Har faktiskt undrat varför det är sådan töntstämpel att använda lunarstorm? En av säkerligen många anledningar till att den vart så hatad som den är av många är först och främst designen på hemsidan som utstrålar töntighet i mina ögon.
Följt av dem sjukt töntiga vokabulären som "VÅJS" där dem menar "VOICE".
Även om lunar är fyllt av idioter så tycker jag inte att det är något dåligt egentligen. Idioter finner du överallt.
Kan garrantera dig till 100% att jag kommer få en massa idiotiska och omogna kommentarer nu. För det finns fler socialt missanpassade idioter på FB än på lunar kan jag lova dig.
Kort sagt, dem har ett bra koncept som bygger på att man kan hålla kontakter med sina vänner och eventuellt skaffa nya vänner om så skulle behövas, dela uppfattningar och åsikter m.m.
Med tanke på att lunarstorm är sveriges mest besökta/trafikerade site så måste det vara lite bra eller vad tror ni? =P.
Kom gärna med era åsikter så länge dem är mogna
(annat kommer bannas)
Följt av dem sjukt töntiga vokabulären som "VÅJS" där dem menar "VOICE".
Även om lunar är fyllt av idioter så tycker jag inte att det är något dåligt egentligen. Idioter finner du överallt.
Kan garrantera dig till 100% att jag kommer få en massa idiotiska och omogna kommentarer nu. För det finns fler socialt missanpassade idioter på FB än på lunar kan jag lova dig.
Kort sagt, dem har ett bra koncept som bygger på att man kan hålla kontakter med sina vänner och eventuellt skaffa nya vänner om så skulle behövas, dela uppfattningar och åsikter m.m.
Med tanke på att lunarstorm är sveriges mest besökta/trafikerade site så måste det vara lite bra eller vad tror ni? =P.
Kom gärna med era åsikter så länge dem är mogna
(annat kommer bannas)