1
Pokerstars Lamborginifreeroll
Postat av DaBearz den 17 September 2010, 03:52
58 kommentarer · 197 träffar
Tjenare... ni som kör på pokerstars är nog väl medvetna om deras Lamborgini turnering. Man kan kvala in genom freeroll till sunday finalen, men även genom spel där man betalar 1 dollar respektive 10 dollar, då är de lättare att klara det. Men hursomhelst så kryllar det ju av dom där biljetterna man vinner för att få lira sunday finals.
Man får ju bara lira med en biljett, men man kan ha flera på kontot, så jag undrade om någon snäll själ kunde skicka över en till mig? :) då jag inte har kunnat lira poker senaste halvåret ungefär och det är bara 1 vecka kvar att själv skrapa ihop en biljett.
Jag nickar pockeTian iallfall.. uppskattar de enormt om någon är snäll :)
Diskussion:
Allt som har med just denna turneringen att göra. Pokerrelaterad diskussion, vad som kmr hända om man vinner bilen å massor, låt de flöda! hoppas ni är lika intresserade som jag :)
tack på förhand.
Man får ju bara lira med en biljett, men man kan ha flera på kontot, så jag undrade om någon snäll själ kunde skicka över en till mig? :) då jag inte har kunnat lira poker senaste halvåret ungefär och det är bara 1 vecka kvar att själv skrapa ihop en biljett.
Jag nickar pockeTian iallfall.. uppskattar de enormt om någon är snäll :)
Diskussion:
Allt som har med just denna turneringen att göra. Pokerrelaterad diskussion, vad som kmr hända om man vinner bilen å massor, låt de flöda! hoppas ni är lika intresserade som jag :)
tack på förhand.