Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tips till er!

Postat av Vanillacokee den 15 September 2010, 22:16
7 kommentarer · 301 träffar
Hallå!
Fått min LedLenser M7 från Tyskland idag (Led ficklampa)
Tidigare haft stora Maglite 3D. Ville iaf ha en starkare och googlade runt lite och hittade ett varumärke som gjorde Led Ficklampor från Tyskland.
När jag fått min Lampa idag iaf så var jag extremt förvånad över hur jävla starkt ljuset är!!, trodde inte det fans så starka ficklampor :S
En stor fet Maglite ligger på ca 67Lumens och den jag har ligger på 220Lumens och är ändå mycket mindre och håller mycket längre.
Gjorde det stora misstaget att lysa mig i ögonen för att se hur det blir om jag lyser på folk men blev typ förblindad, har fortfarande prickar framför ögonen efter 1 timme och det tåras i ögonen.

Aja tänkte bara tipsa er som behöver en i jobbet att det finns verkligen superstarka för ett överkomligt pris "1000kr" Eller bara behöver en för att ni vistas mycket ute spec nu när mörkret nalkas.

Finns massa vids på youtube på dessa Ledlensar men man ser ju inte på långa vägar hur starka dem är, blir skarpt bländad av att bara kolla på pricken på väggen om jag lyser inomhus.
Vettefan vf jag inte sett dessa lampor i vanliga affärer dock :S, Finns ju rätt starka på clasolhsson etc men det går inte jämföra dem med tex Ledlenser elr Shurfire som man beställer via nätet.

Den modell som jag har är dock rätt ny så har inte kommit så många reviews på youtube ännu men lillebror ficklampan P7 som både är mindre och svagare finns en bra på
http://www.youtube.com/watch?v =tEdPJaq6t9s dock ändå sjukt ljust :)

Aja disk, gjorde tråden någon nytta? Har jag upplyst "hehe" några av er?
har ni någon liknande Lampa som ni köpt och isåfall vilken? :)
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..