Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp mig Fragbite!

Postat av thisisfunnn den 14 September 2010, 15:19
17 kommentarer · 322 träffar
Jo det är så här att jag har haft ett problem ganska länge nu. Min far har uppfört sig ganska konstigt sedan han skadade sig på jobbet och fick ganska mycket pengar för försäkringen och det. Han har liksom blivit ganska tyken (?), han har börjat slå på mig axlarna ( på skoj ) och han har börjat berätta en massa med bög skämt och sånt. Jag följde med honom och bowlade för några veckor sedan fast han och hans kompisar bara drev med mig...är inte så bra på det där med bowling.

I Fredags när jag hade kommit hem från stan och skulle kolla på film så skulle vi äta tacos, då smög han upp bakom mig iklädd förkläde, han kan ha varit naken eller så hade han kalsonger på sig inte helt säker. Iallafall han smög upp bakom mig och drog ner mig på golvet och sen gick därifrån.

Han har även börjat själa pengar från mig, vet inte riktigt varför. Det läskiga är att mamma försvarar honom! Jag har liksom ingen att vända mig till. Men igår hände något riktigt sjukt, som jag själv tyckte var riktigt obehagligt, skulle aldrig ljuga om något sånt här. Hade varit ute och cyklat en hel dag och var väldigt trött, så jag tog ett bad.

Jag hade legat i badkaret i ungefär 10 minuter då jag hör någon säga " Hej ", då står han och tittar på mig i dörröppningen, liksom vad i helvete???, jag täckte för mitt könsorgan och bad honom att stänga dörren. Han förklarade för mig att det bara var ett skämt men det var faktiskt obehaligt. Han har även börjat stöna för sig själv inne i sovrummet för att äckla mig fast jag vet att mamma är på jobbet.

Så ja, vad ska jag göra? läget börjar bli desperat.

Edit; Snackade med honom efter vi åt mat. Men han bara håller på och bortförklarar sig typ som han skäms för det han gjort. Har lite svårt att få honom att lyssna på vad jag försöker säga till honom. Ska försöka igen lite senare när vi ska åka ner till stan, kommer med edit.
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..