Tjenare fragbite.. whats up?
hehe värmer upp er lite innan jag börjar min historia om tjejen som tänder på läder.
okej, så det var första veckan av sommarlovet och man kan känna glädjen i bröstet och värmen i luften. Jag lunkade runt med polarna lite överallt för att bara få tiden att passera, vi skulle nämligen börja dricka på kvällskvisten.
Vi pratar om hur många tjejer vi ska haffa i sommar och självklart ska marcus överdriva och säga att han minst ska ha 20brudar. men aja, vi går till en badplats för att bara chilla, och där ser jag vad jag tror är min love of my life.. hon hade allt. Långt blondt hår, slimmad kropp och underbara ögon. JAG VAR KÄR! Vi satt där och kollade ett par minuter och jag tände en cigg och glor in hennes röv. Helt plötsligt börjar hon gå mot mig, och jag får panik och tappar ciggen.
När jag liksom böjer mig ner för att ta upp ciggen så står hon där, vackrare än allt annat i världen. Hon frågar om hon kunde få en cigg och jag bara satt där helt tyst.. jag fick fram några få ord och det var "ja det kan du" och eftersom jag var så nervös så lät jag som tolv, fast är faktiskt tretton. HAHA ne drev men jag är 17. iallafall så tackade hon och frågade vad vi skulle göra ikväll, dricka svarade jag eftersom det var våran plan. Hon log och frågade om jag och polarna ville hänga med henne och hennes kompisar och festa. Ja, om det går bra så :P ja jag gjorde typ den minen. Självklart svarade hon och gav mig hennes nummer. Timmarna gick och vi knäppte första bärsen, marcus drack cider btw.
Jag slog iväg en pling till tjejen som vi kan kalla för Medusa, finns inget vackrare men en titt i hennes ögon och man blir kär. aja.. hon svarar och jag frågar vad hon gör, hon gjorde samma sak med oss, drack lite med kompisar. Hon frågar mig om jag vill mötas och jag svarar lite blygt ja ;$ ok så vi började gå och mötte upp dessa individer. Kvällen gick fort och den började ta slut, alla skulle dra hem och jag blev lite halvt ledsen. Påvägen hem ringer det, det är Medusa! Jag svarar typ"tja, jag är kåt" hon fnittrar till lite och förklarar att hon är det hon med. Tror mitt hjärta stannade i ett par sekunder, är det möjligt? men iallafall så skrattar jag lite nervöst typ "heröhöhö" och frågar om jag får komma hem till henne, hon väntar lite med att svara och får fram ett stön samtidigt som hon säger ja..
Lite fundersam frågar jag henne varför hon stönade fram det och då säger hon orden.. hon har redan börjat leka med sig själv lite smått... OMMMMGGG liksom. Jag fick adressen och sprang för kung och fosterland, tror det tog typ 2minuter. Knackade på dörren och där stog hon, naken.. jag tänkte för mig själv "Boner achieved" och log lite. Hon drog tag i min tröja och upp för hennes trappa. Hon puttade ner mig i sängen och gränslade mig medans vi hånglade lite smått.
Hon tar ner handen i mina byxor och smeker mig samtidigt som hon säger "du får gärna smiska mig, det är underbart" så jag slår till henne en gång och hon ber mig fortsätta, hårdare & hårdare. Till slut ställer hon sig upp och öppnar sin garderob, av min fasa ser jag typ 30leksaker, lite piskor, buttplugs såna här man stoppar in i munnen med en liten boll och tillslut en dräkt.. gjord av vadå? JO LÄDER! Hon börjar sakta klä på sig den medans hon ler mot mig. Penisen blev slakare än en sönderkokt korv. Hon kommer fram till mig med piskan och ger mig den, och tvingar mig att slå till henne på röven allt jag kunde.
Jag fick knappt upp min snopp men det gick tillslut.. hon suger av mig ett tag och sedan vill hon ha den i sig, jag vågade inte tacka nej till sexet för vem vet, hon kanske till och med har en pistol? vi håller på i ett par minuter och jag säger till henne att detta är inte vad jag vill, jag klarar inte det här. Hon fortsätter bara snabbare och snabbare tills jag fick iden att jag måste göra något riktigt drastiskt.. det första jag får in i min skalle är att spy!
Jag ber henne att byta ställning till doggy, tar ett tag innan jag får in den med tillslut lyckas jag. Jag kör i ca 1minut tills jag verkligen stoppar fingrarna i halsen, jag måste ju få fram spyan på första så jag stoppar nästan ner hela handen där. Får fram den vidrigaste spya någonsin och eftersom jag tog i så mycket så råkade jag även släppa av en fis, den hördes ganska bra men jag tror hon brydde sig mer om spyan på ryggen..
hon stannar upp och bara kollar på mig, sen gör hon som hästarna ni vet, sparkar bakåt. Hon träffar mina kronjuveler ganska bra men det var det värt. Hon nästan slänger ner mig för hennes trappa medans hon skriker ut ord jag inte visste fanns, hon var galen. Jag rullar ner för sista trappstegen och nästan springer ut genom dörren. Hon skriker efter mig men jag springer för livet. Efter det var min sommar förstörd och jag satt mest hemma för att inte träffa på denna flicka igen. Bytte till och med nummer..
http://www.fragbite.se/?thread ID=1004036
http://www.fragbite.se/?thread ID=1004108
#11 Dra.