1
Märk era sedlar Nu!
Postat av SnickarNs snickeri den 14 September 2010, 02:48
15 kommentarer · 144 träffar
Hejsan, ni minns säkert när någon snubbe startade en tråd om detta innan http://www.fragbite.se/?thread ID=421395
Och ja, det finns tråd, så tycker mods att denna är onödig så ta gärna bort den, men jag själv tycker att detta är en väldigt kul idé och att vi faktiskt borde börja med detta igen! På allvar! :)
För er som inte förstår eller varit med innan så handlar det om att ni ska skriva på era pengasedlar.
Frb som står för fragbite, eller erat nick@fragbite
Tex
Antingen:
SnickarNs snickeri@Frb
eller
SnickarNs snickeri@fragbite :)
Hoppas det är flera än jag som tycker detta skulle bli kul att återuppliva. Märk så många ni kan så det är större chans att någon hittar just_din_sedel! :)
Mvh SnickarNs snickeri
Och ja, det finns tråd, så tycker mods att denna är onödig så ta gärna bort den, men jag själv tycker att detta är en väldigt kul idé och att vi faktiskt borde börja med detta igen! På allvar! :)
För er som inte förstår eller varit med innan så handlar det om att ni ska skriva på era pengasedlar.
Frb som står för fragbite, eller erat nick@fragbite
Tex
Antingen:
SnickarNs snickeri@Frb
eller
SnickarNs snickeri@fragbite :)
Hoppas det är flera än jag som tycker detta skulle bli kul att återuppliva. Märk så många ni kan så det är större chans att någon hittar just_din_sedel! :)
Mvh SnickarNs snickeri
Kul grej detta?
30 personer har röstat