Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ingen HoN Klan @ Dreamhack winter?

Postat av waker^ den 13 September 2010, 14:09
66 kommentarer · 434 träffar
Trött på att sitta och spela en massa public games när DU vet att du vill köra på högre nivå och satsa mer inom Heroes of newerth?

Då har du kommit rätt, Jag och min polare som ska till Dhw2010 är klanlösa och vill verkligen vara med i HoN turneringen med 170 000kr i potten

och vi har alltid velat haft en helsvensk HoNklan där alla är aktiva, vet hur spelet fungerar och är insatt i HoN (t.ex. är ofta inne på HoNcast.com och kollar matcher)

bara att sitta inne på honcast och kolla matcher lär man sig sjukt mycket av.

Jag vet att det kommer vara omöjligt att vinna Dhw för att troligtvis så kommer alla topplagen komma dvs. KDe, Loaded, Fnatic.msi, DrDz, TSoG osv osv.

Men vad vet man? Spelar man bra i turneringen och kanske skrällar en match mot ett utav de högre rankade klanerna så sätter man verkligen klanen

på HoN kartan.

Kanske HoNcast kör live med en utav våra matcher? eller replaycast, vad vet man?

Vi kommer att försöka hitta 3 spelare så snabbt som möjligt, så fort vi har hittat vårat lag så är det bara att nöta scrim matcher och kolla på våra egna matcher samt de

högre rankade klanerna's matcher.

Vi kommer även att försöka hinna vara med i så många turneringar som möjligt och försöka komma med i HoNxl.com's kommande liga i början av oktober.

Jag vill att ni ska uppnå följande punkter:

1.Förstå spelet, förstå vilka roller alla heroes har.

2.Köpa rätt items mot rätt heroes.

3.Minst 1700psr och ska vara van vid att spela 1700+psr matcher eller mer.

4.Max 1% EM (dvs att du har testat på det bara)

5.Bra på lasthits är ett måste oavsett vilken roll du spelar.

6.Har spelat trilane och tycker om det starkt.*(trilane är nästan ett måste när det gäller scrims nu förtiden)*

7.Du måste ha tid minst 4-5gånger i veckan, ju mer desto bättre.

8.Ha tålamod för vi kommer antagligen få ganska mycket pisk i början skulle jag tro tills vi får upp våran teamplay.

Stort plus om man ska till Dreamhack så man slipper standin..!!

Skriv följande i denna tråd om du uppnår kraven och vill vara med:

1.Nick

2.Psr

3.Vilken roll du spelar t.ex. ganker/support. helst 2 roller!

4.K.D ratio

5.Ska du till DH?

Resten av statsen kollar vi upp på HoN och bestämmer oss sedan om du får testa spela.

Lineup just nu(uppdateras):

_Nick_ _Roll_

K4rlsson Support/Initiator

Jzprbrodin Carry/Semi Carry

-Spot- -

-Spot- -

-Spot- -

Spelare som testas just nu eller kommer testas:

_Nick_ _Roll_

pyro_`P

freddz_ Support/ganker

hannskii initiator/semi carry

Vi kommer sätta ihop dom bästa spelarna med dom bästa rollerna!

Bara att sätta igång nu, Tveka inte att göra ett försök! :)

Jag själv har redan betalat Dhw och har satt mig i stora hallen men om vi får ihop en bra klan så sätter vi oss alla i den mindre hallen.

72dagar kvar till Dhw så ju fortare vi sätter igång desto bättre hinner vi bli, självklart kommer vi fortsätta med klanen med dom som vill efter Dhw!

Tack, ser fram emot detta!

66 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 66 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..