Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

saknar gamla goda tiden

Postat av J^ den 13 September 2010, 00:51
12 kommentarer · 951 träffar
Tja boys! jag och en del polare satt i dag och diskuterade vad vi gjorde för något år sen och kom fram till att det inte var något större problem om det inte fanns något och göra på en vanlig kväll men satt bara o lutade sig tillbaka vid datorn och spelade wow, cs osv.

men alla vi ha slutat med det det, i början lirade alla Cs varje kväll dag ut och dag in, vi tröttnade och började spela wow, Tiden var som bäst under "70" tiden då krävdes det lite saker för att ta sig framåt i spelet och det var galet skoj och pvpa. När 80 kom lvlade vi alla upp våra chars och sen slutade vi pga brist på intresse.

Jag menar det var sköna tider hade man inget och göra en fredag kväll så hade man wow, smack 13 grabbar var inne och det fanns alltid något o spela.

så nu vänder jag mig till er fragbite vilket är det rätta spelet och börja lira för oss? är det värt o vänta tills nya wow kommer? dvs så man kan bli 85 och börja spela då? samt finns det något tungt spel och lira nu? liknande wow? alt något annat som man fastnar för direkt!

bjuder på särskrivning & Stavfel

over and out

J

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..