1
Hjälp mig hitta telefon nummret!
Postat av chillarn123 den 10 September 2010, 13:27
6 kommentarer · 175 träffar
Hej! Jag har beställt 2st produkter ifrån "kepsbutiken.se". Och nu har det snart gått 1 månad, och jag har inte fått några produkter än.
Jag har mejlat till dom, men inget svar tillbaka.
Jag har även sökt på Eniro.se och dylikt, men inte fått tag på något nummer. Dom har nämligen inte lagt ut något företags nummer på deras hemsida. Bara en mejl adress.
Det jag vet är deras adress, men jag har inte lyckats hittat numret :(.
Kan ni hjälpa att få tag på numret:
InsaneCaps / KepsButiken.se
Skorstensfejare gatan 8
415 07 Göteborg
--------------------- -----------------
Dessa jävla as har blåst mig på pengar och nu kommer lite uppdateringar om hur jag ska få rättvisa!
-------------------- ------------------
Har snackat med en jurist nu på telefon.
Han sa att jag ska gå vidare med det här till tingsrätten. Och eftersom dom hade sin firma i Göteborg, så får jag ringa till Göteborgs tingsrätt och kräva pengarna tillbaka via en konkursförvaltare.
Jag har mejlat till dom, men inget svar tillbaka.
Jag har även sökt på Eniro.se och dylikt, men inte fått tag på något nummer. Dom har nämligen inte lagt ut något företags nummer på deras hemsida. Bara en mejl adress.
Det jag vet är deras adress, men jag har inte lyckats hittat numret :(.
Kan ni hjälpa att få tag på numret:
InsaneCaps / KepsButiken.se
Skorstensfejare gatan 8
415 07 Göteborg
--------------------- -----------------
Dessa jävla as har blåst mig på pengar och nu kommer lite uppdateringar om hur jag ska få rättvisa!
-------------------- ------------------
Har snackat med en jurist nu på telefon.
Han sa att jag ska gå vidare med det här till tingsrätten. Och eftersom dom hade sin firma i Göteborg, så får jag ringa till Göteborgs tingsrätt och kräva pengarna tillbaka via en konkursförvaltare.