Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Olagligt att ha sex med 15-åring?

Postat av Bamboola_skill den 10 September 2010, 13:10
57 kommentarer · 3 176 träffar
Jag är själv 17 år Igår så var jag hemma hos min bäste polare och då slutade det med att jag hade sex med hans lillasyster när han var borta i några timmar. Hon var helt med på det och vill gärna göra det igen (hon säger att hon är kär i mig). När min polare fick reda på detta idag i plugget så blev han skitarg och sa att han skulle anmäla mig för våldtäkt. Jag sa då att hans syrra var med på det (vilket hon också sa) men då sa han att det intre spelar någon roll för det räknas som våldtäkt om den ena är för ung.

Jag förstår dock inte hur hon skulle kunna vara för ung. Vart ligger gränsen? Jag har föresten börjat spana in hans andra syrra också, hon är 13 men fyller 14 om några veckor. Det kan väl inte varta olaglogt när jag själv är 17?

Sen så funderar jag på att försöka ragga upp och sätta på hans morsa också bara för att fullborda trippeln och kunna säga till honom "jag har knullat hela din familj" :):) Hans farsa är nämligen död så det skulle ju stämma om man bortser ifrån honom. Kan hans morsaa åka dit för v¨ldtäkt mot mig i och med att jag är under 18`?

57 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 57 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..