Nu är det dags att spendera lite intjänade pengar på en jacka. Möjligheten är stor att det blir en Goose, men om ni har något fräsigt förslag på en annan jacka som ni tycker är värd att köpa, så länka gärna! :)
Har inget bättre för mig för tillfället, så i brist på annat så ber jag om tips i den här tråden.
Budget 5000 riksdaler.
Skrivet med min iPhone
länka pn-profil:P
Kolla demot så kan du ha ljud och se att han fuskar.
Som sagt detta var bara några klipp, finns mer skumma grejer på demot.
Vi tog inte samma possar på b2 som du kan se på demot också.
Inte så svårt när man låter fuskaren gå in och cleara av rätt vinkel varje gång?
Kollar du demot så går han 90% av gångerna alltid längst fram för att han sitter med wh =)
#13 han satt med awp banan varje fucking t runda typ ju, och ni possar t.ex 4/15 rundor som ct sitter ni runt valv på b2 eller i smoken vid ingång till b2. Det vet jag själv för jag sökte av b2 med han rätt ofta.
Kolla demot så ser du själv att du har fel, står rätt mycket olika possar hela tiden :)
Kommer fler klipps snart :)
Har lirat med kommentar #5 i tråden också
Han är en rolig kille att spela med liksom #12 - så jag vet inte riktigt om du trollar eller bara är tappad som barn
Ser absolut inget fusk där, du får försöka hårdare nästa gång.
Varför sitter du och har attityd för?
Kolla dina egna trådar som du gjort innan du öppnar din käft.
Inget fusk i den här filmen, jag vill tillägga en sak: fevah har garanterat över 40 timmar played just nu. Take a look at that ;)
Han är duktig olexz, han har alltid varit duktig. Fattar inte vad alla vill när dem säger wmb sluta, den här killen är obviously ingen fuskare och så vitt jag minns så har han aldrig dragit på. :)
Jag tycker klippen bevisar väldigt mycket och jag är säker på min sak att han fuskade. Varför jag lägger upp är för att andra PN lirare ska få reda på det så man kan kanske slippa få möta honom i framtiden på PN.
Jag vet att PN har ett forum också, men känns som majoriteten läser FB's forum.
pz
Sluta gråta, alla förlorar någon gång.
Skrivet med min Android-mobil
Exey som "fuskade", han kom 2a på ett lan senare. coloN som "fuskade", han visade sig vara den bästa spelaren @ CPH Games. Xelos som "fuskade", han visade sig vara minst lika bra på LAN som inet (var nära att slå SK på LAN)
#38 Du har nog trillat av stolen ett par gånger för mycket.
Vem fan är wmb? Är det random sopan som det pratats om i så många fusktrådar? Otroligt konstigt om en fuskare försvarar en annan fuskare.
fevah fuskar inte och har heller inte stämplats som en ?_?
fattar inte vad felet är på er
Hur känns det att vara så dålig på cs att man måste betala för att fuska/vinna?
Get a new hobby and a life too on your way out ~xD
onT : Ej fusk
Oh snap, WMB vart är du Fevah fuskade ju inte?! Zomg zomg..
Han torskade för ett bra tag sen här på pn och bestämde sig för att börja spela igen och då fick han bannen igen här på pn pga dubbelacc och tidigare torsk@pn, hela vårat lag drabbades och dem tog bort laget för denna omgång.
#63 tycker du själv att admins gjorde helt rätt? Svara personligt nu och inte som en spelare från nappe.
Ja det tycker jag var rätt gjort, antingen det som dem gjorde eller att dem skulle ta bort matcherna som han var med och spelade i, dvs typ alla?
1. fevvah suger
2. inget fusk för 5 öre..
vad sägs om att själv skaffa sig ett liv, 0a
Skrivet med min Android-mobil