När jag sitter i vent/skype så är det ett statiskt brus i bakgrunden hela tiden.
Jag har testat att upgradera drivisarna till ljudkortet, har tillochmed fått nytt headset för att jag sa att de var paj (trodde ju det ofc) men det finns fortfarande där. Har jag mic-boost på så är det ett sjujävla brus, och har jag ingen alls på så hör dom mig dåligt och hör fortfarande lite brus.
Sitter o raidar/spelar cod med klan osv rätt ofta.. och de börjar tröttna på ett surr/brus i bakgruden så fort jag pratar :/
Har ett Mionix KEID-20 headset, och vet inte vad mitt ljudkort heter men det är nog skit, men grejen är att det är inte detta brus med andra mickar.
Hjälp thx? :)
Awesome article Thorin!
mSx was truly a beast. Does he still play btw?
even after his time in emuLate he caused some great upsets with oXmoze/Mojawi/Virus. the fragmovie by FistOr kinda tells the whole story.
I hold WCG 2007, Seattle as one of the worst event ever with Euro Cyber Games 2003, Paris. The event that never took place. Since the admins did find it more importent to drink then to set up PC's. All teams attending shared the prize money and went home after waiting for 3 days.