Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

iPhone 4 problem.

Postat av whatisuname den 9 September 2010, 17:02
10 kommentarer · 141 träffar
Tja alla.

Jag beställde en iPhone 4 för en månad sen, och fick den i förrigår. Först funkade den perfekt. Jag startade den, synkroniserade den vid iTunes och installera den med min säkerhetskopia från min iPhone 3GS, som jag hade tidigare. Den krånglade ingenting den dagen.

Kvällen kom och jag gick och satte mobilen i laddaren och gick och lade mig. Sedan när jag vaknar har den stängts av, och den ville inte starta igen när jag försökte starta den. Sedan under ungefär 2-3 timmar försökte jag starta den med jämna mellanrum och till slut startade den. Sedan funkade den ett tag sen stängdes den av igen. Men den gick och starta igen direkt, men det blev så flera gånger. Och sedan runt kl 8 på kvällen stängdes den av igen, och den gick inte o starta då. Och den går fortfarande inte o starta.

Någon som vet vad problemet är? Kan det vara för jag installerade den genom säkerhetskopian från 3GSen? Eller vad är problemet? Uppskattar all hjälp, och hur får jag igång den igen?

Diskussion: är iPhone 4 bra?

Tack på förhand.

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..