Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med Qkn

Postat av Gamblern den 9 September 2010, 14:38
6 kommentarer · 224 träffar
Wha'gwan Fragbite.

Okej, några rader innan jag kommer till själva problemet bara.
Är medveten om att det är inte är någon fråga-Olle webchat, nor en ungdomsklinik whatsoever. Men skulle vilja veta om detta är ett vanligt problem, eller förekommer alls innan jag går till ungdomsmottagningen, speciellt ifall någon av er redan, mot min förmodan, redan gått dit och fått svar på frågan.

Jag har alltså stött på ett riktigt irritationsmoment regarding mitt organ. Kan börja med att säga att jag har fått relativt trång förhud sen ett tag tillbaka, jag är femton år. Tvivlar på att det är en könssjukdom av någon slag efter samlag, då jag bara haft sex med två oskulder so far. Jag kan inte dra bak förhuden helt och låta den stanna där exempelvis.
Jag har verkligen noll koll vad det gäller det här så ursäktar om ett visst innehåll makes no sense.
Längst bak på "ollonet" dvs den "tjocka" delen, längs kanten sitter det som ett vitt lager av _nånting_. Ingen aning om vad det kan vara, men kan tillägga att jag inte tvättar mig med tvål där nere, och kanske inte varit den noggrannaste på att skrubba etc, då jag har ett väldigt ömt ollon. Drar oftast bara bak en bit och sköljer lite(duschar varje dag).
Det klias inte, luktar inte mycket och gör inte direkt ont. Det enda som gör ont är att försöka ta bort det.
Har haft det här problemet, tillsammans med min trånga förhud i flera veckor, månader, och då jag inte tvättar mig allt för noggrant kan det vara torkad sperma, hud eller dylikt.

Står rätt still i pallet just nu så kommer inte på hur jag kan gå in mer på detalj, men kan slänga upp en EDIT ifall det finns några frågor ang. detta.

Erhm.. what to say.. Det sitter iaf ett vitt lager en bit bak under förhuden och jag har trång förhud, har någon av er haft liknande problem? Vad gjorde ni åt det?

Jag HAR googlat detta, då jag är medveten om att det finns helvete många könssidor där man kan fråga om detta, men hittar inte de svar jag söker.
Så jag tar ett shot här på FB och hoppas verkligen att jag får ett relativt seriöst och bra svar. Tyckte det skulle vara bra att skriva av mig lite då jag plågas av detta dagligen

Tack på förhand, slänger upp EDIT om det behövs.
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..